niedziela, 24 czerwca 2012

zycie

Mam juz dosc wiecznych histerii wiecznych klutni wiecznego byc ambitnym ze stony mojego faceta wiecznie nie szczesliwy jestem tylko ciekawy czemu nie potrafi zemna polezec czemu niepotrafi zemna rozmawiac czemu nic zemna nie potrafi widocznie jestem dla niego debilem i niemam jezyka w gebie albo niejest wogole niczym zainteresowany ale coz widocznie koledzy z fb i innych profili maja wiecej rozumu odemnie wiec niewiem poco jaki huj ja tu wogole jestem 
dlatego niech sie dzis i wogole wszyscy odemnie odpierdola zyje po swojemu bede kurwa materjalista czysciochem i tak dalej  mam juz dosc 

1 komentarz:

  1. Ehhh... Czekasz aż On będzie tylko dla Ciebie... A kiedy Ty byłeś tylko dla Niego? Ale tak naprawdę, bez ściemy...? Bez wyczekiwania, czy Mu pasuje to, co dziś sam chcesz Mu zaoferować, lecz całym sobą dla Niego? Jeśliś bez winy, rzucaj ten kamień, ale kochaj dalej. I dopomóż Mu przypomnieć sobie, kim dla Niego cały czas jesteś.

    OdpowiedzUsuń