niedziela, 1 kwietnia 2012

czesc 3--sloneczko

    sloneczko -- ta peikan gwiazdeczk daje tle radosci i ciepla wszystko sie budzi i smieje  jest czyms wyjatkowym co daje na radosc zawsze jak rano wstajemy patrzymy za okono  czy ona nas wita swoim spojrzeniem czy tez i cieplem wiec wlasnie mnie dzis jej promnie przywitaly i daly radosc na mojim sercu i na twarzy az chce sie zyc mam juz dosc porazek i zlych przemyslen cche kroczyc i bede kroczyl dalej chce otym pisac coodziennie nawet moge sie powtarzac mam zbyt wiel do stracenia i niechce sie dalej martwic o zdne zludzenia poprostu bez przerwy kroczyc bez opamietania sie i wygrac i miec to czego sie pragnie i wiem ze wygram bo otworzyla sie dlamnie nowa era ktorej niepozwoloe nikomu jeje zepsuc miojego zycia swoim glupim mowieniem co mam robic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz