sobota, 7 kwietnia 2012

sen

  I jestem tu z rozancem na reku ogarniajacy mnie sen tu wszystkich stworzyl atmosfere ciszy snu niebianskiego slychac tylko swirgot ptakow szum drzew i ocierajcych sie lisci ta cisza jest przenikliwa i wyobrazalan dodaje jakies lagodnosci na duch i wybaczenia sobie i innym to co sie zrobilo sen ludzi ktory otacza zgielk codziennosci chalasu nic nie robi sobie z tego oni maja spokuj duszy sen czystosci duszy i spokoju ktory wlasnie mnie ogarnol tak jak bym poczul ich obecnosc  to jest cos wielkiego ten sen i spokuj obmywa mnie z grzechu ktory popelnilem i kzywdy ktore popenilem sprzed lata jak oni sa wielcy w tym spokoju i umieja zagosci w zgoszknialym sercu w mysli i radosci oni swoim snem i swoja cisza obmyli mnie z udreki i codziennosci --- dziekuje wam ze wy omnie myslicie i ze ja myslac  o was i palc swiatolo rozswietlam ogrzewam wasze loza 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz