niedziela, 4 grudnia 2011

Berek

Zagladajc do kartek i czytajc o swojej przeszlosci przypominasz sobie kim byles szukasz siebie  chcesz sie odnalezc albo chcesz o czyms zapomniec co cie dreczylo .Najwiecej jest tych zlych wspomnien o ktorych wolisz nie mowic nikomu i zakopac gleboko w kapsle czasu i czeka na moment kiedt bedzie ja tzeba otworzyc .Czas ktory skalda sie z godziny minut i sekund az w koncuu dochodzimy do daty  i patrzac w lustro widzmy siebie jak czas przemija a nim piekne chwile wspomnien pieknych wspomnien i sie zastanawiasz kiedy lub czy kiedy kolwiek to wroci co bylo piekne ,i stajesz na rozstajach drug z mysla o czyms wielkim ale ta droga sie zameka razem z pieknym wspomnieniem -Odnalazlem cel w zyciu wiem kim zostane kim chce byc dla siebie i dla  ludzi nie bede patrzyl jak oni mnie widza nie bede sluchal krytyki na swoj temat bo ja jestem panem swojego zycia ja jestem wladca nie potrzbne mi rady ludzi majace rodarte usmysly zadufani w swojej filozof ----- bede zyl sam dla siebie ze swoimi pogladami bo tak chce i tego potrzebuje---to jest mj swiat moj orod z mojim kwiatami napewno znajdzie sie jakis oset lub perz ale wyrwe chwasta zeby nie bruzdzil mi w zyciu mojim zyciu.http://www.youtube.com/watch?v=985-jX-PAl4&feature=autoplay&list=AVGxdCwVVULXfUgPvhUYLe8K1vwXfe25qZ&lf=list_related&playnext=10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz