niedziela, 20 listopada 2011

Minolo juz troszke czasu

Minelo juz tyle czasu juz pare miesiecy ale dzialo sie  umnie bardzo duzo niemam jak sie za to wszystko zabrac zawsze braklo mi czasu.W sumie nie kazdy to potrafi zrozumiec jak mozna nie miec czasu ale to jest prawda jak sie ma tak duzo na glowie  chory maz ja sam chory praca w jakims stopniu obwiazki domowe wiec po tym wszystkim sie juz niechce nic odechciewa sie czlowiekowi nawet gadac na gg lub skype ale ludzie tego nie rozumieja .
Teraz zostalem sam dla siebie mam wiecej czasu mam wiecej mozliwosc ale to wszystko przesto ze moj chlopak jest w polsce na leczeniu wiem ze to kazdemu wydaje sie fajne ale wcale tak nie jest zycie splata rozne figle rozne sprwy ale od momentu kiedy zostalem sam jest mi naprwde zle nie potrafie sie odnalesc jestem zagubiony 
Sa osoby ktore sa zemna jak w pracy czy dwoch sasiadow ale to nie jest to samo barkuje mi tego co mialem tu w sobie i obok siebie korego kocham z ktorym jestem to byl moj swiat ktory sie zawalil kiedy po tygodniowym pobycie w polsce i powrocie sie zmienil w pieklo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz