piątek, 24 lutego 2012

CREDENDO VIDES

Moj tytul mowi sam za siebie i tak wiem ze nawet moj chlopak Mniamus mi niewierzy ze cos do niego czuje jak widac non stop siedzi w mojej glowie dodaje mi weny do pisania wlasnie o nas wlasnie onim to jest dobre cos nie samowitego ze moge swobodnie  o kims myslec
Z tego co wiedze co czuje ze naprwde mnie kochasz i cierpisz zle sie czuje myslac ze dostajesz po dupie przez zycie przez czas i teraz znowu cie dopada depresja ktora jest dla ciebie jak porazka dnia pamietam ze zawsze chciales noc bo wtedy sie czules bezpiecznie zamykales sie w sobie uciekales od ludzi od swiata zatapiajac sie w otchlani i w wojnie z kazdym nowym przeznaczeniem i myslami samobujczymi .
Wczoraj sie pocioles znowy te swoje piekne lapki niewiem co spowodowalo to wiem ze mozeznowu sie chciales odezwac do kogos w jakis sposob ale tak nie tzeba ,w tym wszytskim dobil mnie twoj kolega piszac ze chce fote albo chce byc przytym jak bedziesz sie ciol co bedzie sie walil czy lizal swoje stpy i sie tym podniecal jak sie kaleczysz wybacz mi to jest troszke chore jak to czytalem
narazie konicze bede pozniej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz