sobota, 25 lutego 2012

i jak zawsze

I po jaki chuj sie z kims kolwiek wiazac jak nawet niepotrafimy sobie dnia zorganizowac ok jest niedziela niebede mowil o wczorajszym dniu a tym bardziej wieczorze a co dalej niewiadomo i tak juz przez 3 tygodnie --- moral jest taki ze wznaiejsze sa gry lu inni ludzie niz normalna zeczywistosc dzis tez pewnie tez sam spedze dzien i pojde sobie sam na spcer znanym szlakiem bo moj chlopak bedzie spal do 13 lub 14 naprwde wole byc sam kupic sobie psa pracowac oszczedzac i nawet niemiec kolegow poprostu miec spokuj zajac sie soba bo po jaki chuj sie zakoichawac jak niemasz z tego zadneiej przyjemnosci tylko  siedzisz w wykendy sam ze soba bez zadnego celu.
Cieszy mnie to ze potrafie sobie sam zorganizowac dzien wiem co mam zrobic gdzie isc i naprwde czekam na sloneczko  i cieplejsze dni wtedy sobie pojade na jakas wycieczke rowerem tak jak zawsze porobie sobie foty a i musze jakis sobie portal nowy zalesc zeby je umieszczac a moze tez swoja strone otworze musze tylko wiedzziec jak i gdzie ----Wczoraj wykasowalem face booka -- jakos nie jest mi potrzebny z moim przyjacielem rozmawiam na skype i to mi wystrczy teraz czas na zmiane tel i nr gg i sie tylko do tego ograniczyc --- a internet do pisania bloga i kontaktu jak co z wujem i ogladania jakis filmow ciekawych wiec naprawde nic mi wiecej nie potrzeba.
Wiec patrzac na siebie naprwde chce i dlamnie bedzie najlepiej jak bede sam wiadomo bede kochal bede pragnol milosci ale milosci ktora mnie poswieci czas ze wzajemnosci .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz