poniedziałek, 12 marca 2012

cdn

  konec walki o jakie kolwiek uczucia wali mnie to nikt niepotrafi mniesznowac wiec i niebedzie siebie sznowac nikt nie potrafi zrozumiec siebie i swojego otoczenia wiec nie zrozumie i siebie.Od paru dni moje zycie leglo w grzy pod wzgelem znajomosci kolezenstwa budowaniu zwiazku czy nawet milosci nie potrzebuje laski nie otzrbuje niczego chce byc poprostu sam mam dosc stekania mam dosc gdania zali mam dosc nie zrzumenia mnie che miec faceta zorganizowanego  z fantazja ktory potrafi rozmawiac gdzies pojechac i najwaznijsze porozmawiac a nie wklejac leb w monitor i garac -- wiocznie ja juz takiego nie znjde bo ludzie tylko i wylacznie zyja netem wszystko inne nie istenieje ---WIEC JA CHCE BYC SAM JUZ NAWIEKI WIEKOW Amen 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz