sobota, 17 marca 2012

kolejny dzien

Dlaczego czlowieka ogarnia zal czuje sie nie spelniony w tym co go otacza na codzien bede troszke materjalista i mailem duzo kasy ale kazdy moj facet ma jakies problemy jakies tam bzdury co popelnil albo czegos niema nikt nie potrafil z nich zrozumiec ze to ja pracuje i mam a pomaganie juz mnie meczy mysla ze sxes albo sprztanie czy ugotowanie  objadu cos da a wlasnie ze nie ja niewiem skad to sie bierze umnie ze ja daje komus a niepotrafie sobie pomuc juz mnie to praktycznie w kurwia kazdy liczy na moje na moja pomoc a sam nie zajzy do kompa nie dowie sie co jak zaltwic tylko granie i sprztanie albo jakies inne bzdury sa wazniejszze niz poprsyu zjecie sie podstawowymi sparwami juz nie bede pisal o wychodzeniu gdzie kolwiek.Najlepsze jest w tym wszystkim to ze ja jestem dla wszystkim nikim czuje sie jak facet ktory pracuje i utzrymuje swoja zone dajac jej na birzuterje albo sama sobie gospodarzy nikt nie potrafi zrozumiec ze ja tez zyje i tez coscche miec dla siebie kiedy dojde do tego ze bede mial w koncu cos swojego tak bede mial chyba tylko i wylacznie paper do dupy i miesieczne kwitki z pacy bo kase ktora chce zaoszczedzic zadko widze mam dosc biednych ludzi albo tych co sami sobie nie umieja radzic w zyciu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz