środa, 7 marca 2012

Szukajc szczescie

Szczescie i co mam powiedziec za kazdym razem dostaje niewytlumaczalne wielkie nagrody od zycia -- jak pamietam jeszcze z dziecinstwa moja mamuska mowiela mi ze jestem w czepku urodzony i to chyba prawda wieka prawda --- dzis znowu malem swoj dzien moj szef mi oznajmil ze jestem dobrym pracownikiem ze daje z siebie wszystko ze nie olewam prcy i brne do przodu wogole sa wszyscy zszokowani ze tak dbam o siebie i daze do celu  ja jako polak miezkajacy w holandi zupelnie innym kaju jednak sie odnalazlem mam mieszkanie satla prace jak to sie mowi ustabilizowalo sie moje zycie a wtym wszstkim znajomych ktozy sa jednak zamna i widza ze mi zalezy sa oboby ktore to wykozystuja ale jak by nie bylo spiec bylo by za pieknie wiec tzeba bnac dalej  teraz nastepny etap mojego zycia i musze zdobyc to na co czekalem od dawna 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz