sobota, 17 marca 2012

tulipan

    Nie potrafie zrozumiec samego siebie dlaczego taki jest dlaczego taki jestem czemu kazdy mnie sobie obwija wokol paluszka zapirdalam jak glupi osiol chcial bym zeby kazdy dzien wspolnie spedzony byl na prawde wspolny a nie wicznie dyplomatyczny bez zadnego dzialania bez niczego co by przynioslo sens.
zycie w dwoje robi sie nudne bo wszystko pod niego nawet teraz sluham muzy ktorej wogle nie slucham nic nie moze byc na moim nawet zrobilem zakupy i tez zle czy ja cos wogole robie dobrze chyba juz nie.i nastepna zecz ktorej nie rozumiem czemu mojego faceta -- bylego --- niek chce nieche mu nikt pomuc w nalezieniu pracy czemu sie odniego wszyscy odwrucili czy tylko ja potrafie go zrozumiec a moze tylko ja chce go zrozumiec tego tez niewiem poprostu ja juz nic niewiem nierozumiem i niemoge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz