piątek, 23 marca 2012

co ma wisiec nie utonie

Z  kazdym dniem jest jak bym sie gdzies indziej znajodowal ile jeszcze potrzebuje do odnalezienia samego siebie kazdy czlowiek prubuje mi coos uswiadomic podpowiedziec -- czemu ja go nie wyslucham odbieram to jak by kazdy mi nakladal swoja wole ale a nauczycieli nie potrzebuje cce byc sam dla siebie zyc w wyobrazni o milosci ktora i tak wiem ze sie nie spelni bo niema takiej osoby ktore by pokochala mnie prwdziwie z kim jestem nie patrzac na to co mam i daje materjalnego teraz sie liczy portfel nikt nie patrzy na spokuj na wspolne zycie na zdobywania swiata zycie bez kasy umiera z kazdya chwila.
Pisze sobie tak bo przez te ostanie lata czy miesiace niedostalem nic od zycia moze to jest kazdemu wypominanie albo poprostu ja niepotrafie nic dac od siebie dlatgo jestem sam i jestem nielubiany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz