wtorek, 6 marca 2012

iznowu TY

probujemy sie odnalesc probujesz mi zaiponowac rozmowa a ja tu z kazdej strony widze zmiany widze zdjecia ktore wolaja pomoz mi krew zalosc brak usmiechu.Czemu sobie bezemnie rady nie dajesz co ja takiego mam co ty wlasnie wemnie wyidzisz ze chcesz byc zemna i prosisz mnie o pomoc -wyciagnij mnie z tego bagna ,ale przeciez sam wiesz ze sam sobie to bagno stworzyles napotkajac nie wlasciwych jak to okazujesz psedlo przyjaciol z ktorych nawet nie sa pseudo bo i tak w glebi serca jestes sam wiec spojrz na siebie na samego siebie jaki jestes badz aniolem tak jak pisalem spraw zeby kazdy cie rozumial pokaz milosc a nie dewiacje czlowieka ktory bladzi i niewie czego szuka zacznij dzialac zrob pozdaek w swoim iteczeniu pokaz na nowo wszzytskim ze jestes facetem inteligentnym i zcaznij zyc na nowo -Co chodzi omnie zanim zapukasz do moich drzwi i do mojego serca zmien sie calkowicie i badz zdecydowany na wszystko a nie tylko na moment niemam ochoty miec faceta znudzonego zyciem pograzonym sapiacym przez telefon do innych pamietaj zaczniesz pracowac i sam zdobywac i zarabiac na swoje bo ja tez mam prgnienia swoje i chce cos dostac od siebie , kiedys mi powiedzielas ze ja mam mieszkanie parce i tak dalej i jestem szczesliwy ale co z tego ze mam i teraz zobacz mam bo sam na to zapracowalem  i nikt mi nie pomagal.
Tak jak dzis powiedziales ze z ciebie kpie czemu tobie jest tak ciezko wzisc sie za siebie ja moze zostawilem ci jak dziecko przez gg ale ty zachowujesz sie jak dzieciak caly czasswoim postepowaniem co do siebie c do twojego dzialnia.I na koniec powiem tak zacznij okazywac ze tobie namnie zalezy w jakis sposob sam od siebie czynem pokaz ze cs potrafisz zrobic dla ratowania wtedy bede wiedzial ze tobie zalezy z calego serca i bedzie to szczere bo narazie zabjasz sie tylko i mowisz ze ci jest zle jak by bylo to bys chcial to zminic to bys zmienil za wszelka cene

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz