niedziela, 4 marca 2012

co to jest ?

Czym w co i jak i co ja mam teraz zrobic znowu sie obudzily uczucia do Damiana czy my naprwde jestesmy dla siebie stworzeni czy tylko my do siebie nalezymy czy poznawanie kazdej innej osoby bedzie czyms nieaznym bo zawsze do siebie bedziemy chcieli do siebie wrucic -- czy moj swiat bez niego runol w gruz zy ja nie odbuduje swojego domu czy bedzie ciezko zaczac cos stworzyc od nowa nie myslac i nie teskniac zanim czy o jest zwykla manipulacja naszym uczuciem zdobycie czegos czy zdobywanie nas.Klocimy sie o bzdury wiem ze Damina zawsze czuje sie bez winy i nie lubi ponsic konsenkwencji za swoje czyny ale coz zawsze ktos winny byc musi wsumie w kazdym przypadku ja odnosze wine ale coz taki jest moj los ---- nie robie z siebie ofiary niema sensu i niechce ale tak jest i wiem ze tak bedzie --- wiem jedno ze dzisiejsza rozmowa z nim zapalila wemnie swiatelko ---- niebede sie wypowiadal na temat jego partnera bo niechce ale wiem ze to niejest to co damin oczekuje od zycia i wiem jakie bzdury mu on nagadal  ale to jest w tym momenicie bardzo nie istotne ---- co chodzi o Damian wiem doskonale ze jeszcze nie odnalazl swojego miejsca idalej szuka i bladzi .

1 komentarz:

  1. I nagle Ty stoisz dziś w moich drzwiach
    i pytasz mnie czy może kogoś mam...
    www.aryan-fascist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń