niedziela, 4 marca 2012

Ty ---- ktory zawsze zostanie bo nigdy nie przeminie

I jak mam dalej to rozumiec skoro masz chlopaka a ty mowisz ze mnie lubisz ja nie moge zaprzeczyc ze ciebie nie lubie nie zostalem twoim wrogie dlatego ze kogos masz ,tylko i wylacznie zebys sie namnie obrazil i sie nie dozywal domnie bo chyba chcesz zapomniec omnie bo chcesz odnalesc swoje miejsce i byc kochany prze kogos wiesz niewim czy dalem tobie tyle na co czekales czego oczekiwales probowalem stworzyc zwiazek oparty na prwdziwej milosci ale widocznie moja zazdrosc a twoje stawianie znajomych na pierwszym miejscu niz mnie bylo zle ale coz kazdy z nas jest inny kazdy z nas czego innego oczekuje znamy sie dlugo od podszewki moze nikt inny cie niezna lepiej niz ja a moze tez jest odwrorotnie ale to w tym temacie jest nie wazne -- wracajc do sprwy ciekwy jestm czym ja  ciebie tak przyciagam co ja mam ze chcesz zemna gadac rozmawiac moze nie o wszystkim nie martw sie o kase wysle jest jak doskonale wiesz uczciwy i bede.
Patrzac na czas ktory z toba spedzielm potwoim powrocie ze szpitala odbieramze w tym momencie nie potrafilismy sie odnalezc wszystko jak sam wiesz bylo zle bo sam okazywales obojetnosc ktora mnie w kurwiala ale zawsze staralem sie ciebie zrozumiec dlatego chcialem zebys jechal nie sadzielem ze taki bedziesz okropny chlopak a moze ja poprostu ciebie nie rozumialem  nawet teraz ze jestes faszysta masz swoje poglady to powiem szczerze one mnie wala
Nie zapomne jednego esa ktorego mi napisales ---TESKNIE SERCE MI PEKA....A JA STACZAM SIE NA DNO CPAJAC I SIE PUSZCZAJAC ...KOCHAM CIE----Wiesz jak to przeczytalem poszedlem do kuchni i zaczolem plakac ze tak sobie chcesz rozjebac zycie poczulem sie winny tego ze cie zostawilem ale coz widocznie lubisz takie zycie skoro przez pewien okres nie potrafiles go zmienic nawet nie bedac zeman czasami zadaje sobie pytanie czemu ludzie maja na ciebie wplyw taki czy bedac w zwiazku my sie nie potrafilismy zrozumiec czy bylismy wobec siebie tak sztuczni  czy bylismy manekinami pieknej milosci .
Bedac na profiluFB duzo sie ludzi pyta czemu sie nasze zycie rozjebalo i slyszalem tez ze my i tak za jakis czas do siebie wrucimy ale ja w to niewierze bo wiem jak jest i jak by bylo a wsumie co luzie moga wiedziec o nas jacy jestesmy jacy bylismy dal siebie.Ze cie obrazalem to wiem i przyznaje bo nie wkrwiles nie raz i uwazalem cie z debila za to ze cpiasz i sie puszaczeles zaczoles poswiacac sie bardziej mechnicznie do zycia i soory ale to dlanie jest chore i wiem ze mowielem otym ---- ja niewnikam co mowieles omnie niechce wiedziec .
podsumowujac wszytko juz chce podziekowac z wspanilae chwile ktore moglem z toba spedzic za wyrozumialosc i za to ze dales mi duzo do zrozumienia jestem tez zadowolony z tego ze moglem dac tyle tobie ze byles chociaz troszke zemna szczesliwy i adowolony.Wiec na pozegnanie zycze tobie zdrowia odwagi i spelnienia marzen tu juz zakoncze wspomnienia o nas i o tobie bo trzeba umysl uwolnic od marzen ktore minely.I NIEZDAWAJMY SOBIE JUZ WIECEJ BULU LUB FALSZYWEJ NADZIEJI BO I TAK ONO BEDZIE ZLUDZENIEM NAS OBOJGA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz